SZA призначена першим художнім керівником Vans

Любов SZA до Vans призвела до багаторічної співпраці з брендом. Співачка стала першим художнім керівником Vans, і ця посада вимагатиме від неї втілення власного бачення у переосмисленні рекламних кампаній та створенні ексклюзивних колекцій.

“Я роками ношу одяг Knu Skools та інші моделі, і у них завжди був свій дух, який мені близький”, – говорить вона у своїй заяві. «Як художній керівник, моя місія — показати, що радість, спільність, творчість та мода, як і раніше, взаємопов’язані. Що людяність, культура та зв’язок, як і раніше, залишаються точками контакту».

“Я зрозуміла, що сміливість і цікавість – це ліки від невпевненості, це спосіб життя, і Vans підтримує цей дух”, – продовжує вона. «Вони поділяють мою позицію, і для мене є велика честь запросити цілу групу людей приєднатися до нас у рамках акції Off the Wall».

Для дебютної кампанії SZA, фотографом якої виступила Софі Джонс, вона з’явилася в класичних кросівках Vans Knu Skools, що відображають «ідеал культури скейтбордингу», яка, за її словами в інтерв’ю Vogue, включає «багато завзяття, спроб і невдач».

«Я маю цю спрагу повернути все в глибоко людські сфери — ІІ викликає у мене дивні відчуття. Я помічаю, що люди прагнуть втекти від реальності — на природу, на дику природу», — розповідає вона журналу. «Мені здається, у природи поганий маркетинг: я хочу бути частиною кращого маркетингу, який тільки може бути у природи, і бути найкращим маркетингом для банального, жалюгідного людства».

Вона каже, що розвиватиме свій творчий потенціал у дизайні настільки, наскільки це можливо, зазначаючи: «Я все ще новачок, але я розуміюся на кольорі та силуеті». Вона також каже, що планує зберегти доступну ціну на кросівки.

“Мені подобаються стильні, зручні речі, в яких немає жодної краплі винятковості чи елітарності”, – каже SZA. «Я не намагаюся перетворити Vans на Bottega Veneta. Я просто хочу, щоб люди отримували задоволення від активного способу життя».