Джастін Бібер опублікував у Instagram безліч фотографій свого сина, Джека Блюза Бібера, але на жодній з них не видно обличчя однорічного хлопчика. Хейлі Бібер, дружина Джастіна та мама Джека, пояснює своє рішення.
В інтерв’ю The Wall Street Journal Хейлі заявила: “Поки ваша дитина не зрозуміє цього, і з нею не стане можливим поговорити про це, я не зацікавлена в тому, щоб якимось чином виставляти його напоказ”. Вона також заявила, що хоче відкласти 1 мільярд доларів, отриманий нею від продажу своєї косметичної лінії Rhode компанії Elf Cosmetics, на майбутнє Джека.
“Я хочу зберегти це для майбутнього мого сина”, – каже вона. «З такими грошима я раніше не стикалася, тож хочу розпорядитися ними розумно. Я хочу вкласти їх з розумом».
The Wall Street Journal також запитує Хейлі, чи не турбує її, що покупці Sephora тепер порівнюватимуть Rhode з Rare Beauty, брендом, що належить колишній дівчині Джастіна, Селені Гомес. Хоча спочатку вона не відповідає на це питання, пізніше в інтерв’ю Хейлі каже: «Завжди дратує, коли порівнюють тебе з іншими людьми. Я цього не просила. Коли люди хочуть бачити тебе певним чином і в них у голові склалася певна історія, ти не можеш це змінити».
На питання про те, чи зменшили її контракт з Rhode і випуск нових альбомів Джастіна Swag і Swag II негативну увагу, яку вони з Джастіном отримують, Хейлі відповідає: Ні. Але ми обоє справді шукаємо свій голос, те, хто ми є, і, я вважаю, обидва щиро йдемо до того, що насправді хочемо робити».
Сингл Джастіна “Daisies” нещодавно очолив чарт Billboard Pop Airplay. Це його 11-е перше місце у цьому чарті, що дозволило йому зрівнятися з Бруно Марсом за кількістю синглів, що потрапили на перше місце у цьому чарті, з моменту його виходу у жовтні 1992 року.