Нова лінія по догляду за шкірою від Дуа Липи натхненна її «позитивною енергією» та «динамічним життям»

Дуа Ліпа – обличчя аромату Libre від YSL Beauté, другого за продажем аромату у світі. Але тепер вона розширює асортимент засобів догляду за шкірою, випускаючи власний бренд DUA, який, за її словами, був розроблений з метою «чистого, ефективного та легкого у використанні».

Лінійка DUA – це спільний проєкт із брендом по догляду за шкірою Augustinus Bader, до якого входять засіб для чищення, комплекс для сяйва шкіри та зволожуючий крем за ціною від 40 до 80 доларів за штуку. За даними видання Women’s Wear Daily, бренд поки що обмежується цими трьома продуктами.

“У нас була угода, яку ми намагалися спростити до високоефективної рутини”, – говорить генеральний директор Augustinus Bader Шарль Розьє [rose-ee-AIRE].

Розьє зазначає, що Августин Бадер привносить у свою продукцію «науку», а Дуа «надихає своєю позитивною енергією, динамічним життям та своїм баченням». В цьому випадку наука полягає в особливому інгредієнті TFC5™, розробленому для людей з молодою шкірою.

Дуа написала в Instagram : «Яка мрія — запустити власну лінію засобів для догляду за шкірою у співпраці з найкращими. Я так закохана в ці формули і приголомшливу технологію TFC5™️, яка робить їх такими особливими. Нехай нова подорож розпочнеться!»