Нове дослідження показало, що покоління Z слухає більше вінілу, компакт-дисків та касет, ніж представники будь-якої іншої вікової групи.
Дослідження, проведене найбільшою у Великій Британії фірмою з упаковки вінілу Key Production, показало, що 59% опитаних людей віком від 18 до 24 років повідомили, що слухають музичні релізи на фізичних носіях. Це було значне збільшення порівняно з 40-45%, про які повідомили вікові групи 25-34, 35-44, 45-54 та 55-65 років.
Крім того, коли їх запитали про купівлю компакт-дисків, група 18–24 років опинилася поряд із віковою групою 45–54 років і лідирувала, причому 34% опитаних відповіли, що це роблять.
Ще одним ключовим висновком опитування стало те, що представники цієї вікової групи були найбільш готові заплатити невелику надбавку за купівлю вінілових платівок у віці від 18 до 24 років, якщо платівки будуть проводитися з меншим впливом на планету. Показник для цієї вікової групи становив 71% опитаних.
Продажі на ринку вінілу зросли у 2023 році 16-й рік поспіль. Серед найпопулярніших вінілових виконавців року — Тейлор Свіфт, Лана Дель Рей та Arctic Monkeys.
Карен Емануель, генеральний директор Key Production, сказала: «Дуже багатообіцяюче бачити, як молоде покоління слухає фізичну музику. Ми знаємо, що вініл та компакт-диски знову стали популярними, але втішно те, що на них виросли не покоління! Від теплішої якості звуку до красивих ілюстрацій та можливості тримати в руках фізичну платівку — купівля фізичних музичних форматів просто не може зрівнятися, і я радий, що молоді люди теж це розуміють і набувають досвіду аналогової музики».