У «Субстанції» героїня Маргарет Куеллі відразу перетворюється на суперзірку. Тому, природно, художник за костюмами фільму Еммануель Юхновські звернулася за натхненням до деяких реальних кумирів, включаючи Бейонсе та Дуа Ліпу.
“Я черпала натхнення з відеокліпу Бейонсе “Blow”, де у неї були кольори, ви пам’ятаєте цей?” — сказала Юхновські, посилаючись на трек 32-разової володарки премії «Греммі» 2013 року.
«І я також черпала натхнення з Дуа Липи, тому що вона носить багато боді.Але боді — воно металеве, воно кольору фуксії, воно неонове», — продовжила костюмер, зазначивши, що образ співачки «Levitating» також надихнув її додати «більше шкіри» до одягу Сью за допомогою вирізів.
Проте, хоча Юхновскі посилалася на сучасних поп-зірок для персонажа Куеллі, дизайнерка сказала, що вона навмисно запозичила образи з 1980-х років — наприклад, Джейн Фонду — для ролі Мур. «Найскладнішим для нас було зробити одне шоу з різними точками зору: погляд Елізабет і погляд Сью, новий погляд», — додала вона. «Якщо ми робимо речі 80-х для Елізабет, нам легше зробити щось нове для Сью, наприклад Дуа Ліпу, або Бейонсе, або когось ще».
Після першої прем’єри у Каннах, де фільм отримав нагороду за найкращий сценарій, у вересні «Субстанція» вийшла у кінотеатрах, зібравши у світовому прокаті 70 мільйонів доларів. І Куеллі, і Мур здобули визнання критиків за свої виступи в проєкт, а остання нещодавно отримала нагороду за найкращу жіночу роль у мюзиклі чи комедії на «Золотому глобусі» 2025 року.