У новому колективному позові стверджується, що Spotify проігнорувала широко розповсюджену шахрайську діяльність у сфері потокового мовлення на своїй платформі, в ході якої, зокрема, Дрейк, ймовірно, отримав вигоду від мільярдів фальшивих прослуховувань.
У неділю ввечері до Окружного суду Каліфорнії було подано федеральний колективний позов, в якому репер із Лонг-Біч RBX названий головним позивачем «від імені інших представників громадськості, які перебувають в аналогічному положенні».
«Щомісячно під пильним наглядом Spotify мільярди шахрайських стрим генеруються за допомогою підроблених, незаконних та/або нелегальних методів [наприклад, ботів]», — йдеться у скарзі. «Цей масовий шахрайський стрімінг завдає величезних фінансових збитків сумлінним артистам, авторам пісень, продюсерам та іншим правовласникам, чия пропорційна частка зменшується внаслідок шахрайської інфляції стримів на платформі Spotify».
За даними Rolling Stone, у позові стверджується, що використання ботів є поширеною проблемою на Spotify. Однак Дрейк – єдиний згаданий приклад. Підставою для цього є «широка інформація», яку компанія «знає чи повинна знати», що доводить, що «значна, нетривіальна частка» його приблизно 37 мільярдів прослуховувань були «несправжніми і, мабуть, були роботою розгалуженої мережі бот-акаунтів».
«Музика Дрейка набрала набагато більше прослуховувань порівняно з музикою інших виконавців з високою відвідуваністю, навіть незважаючи на те, що ці виконавці мали набагато більше «користувачів», ніж Дрейка», — йдеться в позові.
“Ми не можемо коментувати поточні судові розгляди”, – заявив представник Spotify у заяві, направленій у Consequence. «Однак Spotify ніяк не виграє від загальногалузевої проблеми штучного стрімінгу. Ми активно інвестуємо в системи, що постійно вдосконалюються, найкращі у своєму класі для боротьби з ним та забезпечення виплат артистам за допомогою надійних заходів захисту, таких як видалення фейкових стрим, утримання роялті та стягнення штрафів».

